Nu har du lärt dig hur du arbetar med taggar, grupperoch segment. Du vet vad som är skillnaden mellan dessa tre, hur de ärtänkta att användas och när, i vilken situation de passar bäst. Självklart går alla de här att kombinera precis som du vill. Personligen tycker jag att taggar är alldeles fantastisktoch jag använder gärna det även när en grupp hade varitdet ultimata. I slutändan är det en smaksak och du behöver hitta ditt sätt attanvända dig av dessa verktyg så de passar till just det somdu ska göra. Det krävs övning för att arbeta med det här, framföralltsegmenteringen. Du behöver ta tiden att sätta dig in i och bli trygg med hursegmenteringen faktiskt fungerar, men även för attdu ska upptäcka hur den kan hjälpa dig i ditt arbete. Kunskapen om att använda taggar, grupper och segment öppnar uppmånga dörrar för hur du kan kommunicera med dinaprenumeranter, vare sig de är kunder, medlemmareller deltagare. Du kommer att lyfta ditt sätt att mejla till en helt ny nivå. Varje dag kommer du att bli bättre på att se hur du kan skickarätt brev till rätt person, vid rätt tidpunkt.
Då återstår det bara för mig att önska dig ett stort lycka tillmed ditt mejlande.