Jobba smart och hållbart
Har du svårt att effektivisera din tid och maximera din output? Blir du stressad av att inte ha koll på vad som ska göras och när det ska vara gjort?
I den här kursen får du hjälp.
Om kursen Timemanagement på jobbet
Att jobba med timemanagement på jobbet och planera din tid på ett sätt så att du kan arbeta långsiktigt hållbart är en viktig del i att trivas på jobbet.
Fredrik Larsson lär dig hur du smart sorterar din tid. Med hjälp av olika digitala verktyg och praktiska knep får du mer ut av den tid du har till ditt förfogande. På ett enkelt och pedagogiskt sätt lär du dig att ta kontroll över din tid.
Du lär dig
- varför du ska planera dagen innan
- knep för att hinna med mer än det du har planerat
- vilka appar som hjälper dig att arbeta smartare
- hur du hittar fokus
- skapa rätt förutsättningar för återhämtning.
När du har sett kursen vet du hur du planerar din tid på ett sätt så att du får maximal produktivitet, återhämtning och kan arbeta långsiktigt hållbart.
Om Fredrik Larsson
Strategen Fredrik Larsson jobbar som kommunikationschef och digital strateg inom världen av startup- och innovationsutveckling. Han har ett stort intresse för effektiva arbetsmetoder och det som i folkmun kallas GTD (getting things done).
Fredrik letar ständigt efter nya metoder och verktyg för att få effektivare timemanagement på jobbet.
“Sluta tro att du kan göra flera saker samtidigt”
Om Fredrik Larsson
Fredrik är kommunikationschef och digital strateg. Han vill ge dig förståelse för de bakomliggande processerna.
Fredrik Larsson
Fler kurser av Fredrik